Image

Cummins Adriatic

Ovim dopisom potvrđujemo kako Cummins Adriatic ima izvrsnu poslovnu suradnju s tvrtkom Adriatic Propeleri.

Do sada je firma Adriatic Propeleri vršila korekciju propelera u mnogo projekata gdje je Cummins Adriatic bio uključen:

  1. Školski brod Kraljica Mora
    Zbog razlike u ubranoj snazi I maksimalnim okretajima lijevog i desnog propelera Cummins Adriatic je brodogradilištu Montmontaža Greben sugerirao usporedbu I korekciju propelera. Nakon dostave potrebnih podataka Adriatic Propeleri su izvršili korekciju propelera nakon čega su maksimalni okretaji lijevog i desnog propelera bili isti
  2. Koća “ORKA”. Propelera za novogradnju ORKA je bio projektiran za režim slobodne vožnje. Zbog ovako projektiranog propelera za vrijeme kočarenja motor je dimio i imao potrošnju 40lit/h. Nakon što se izvršila korekcija propelera u kočarenju motor je prestao dimity te je smanjenja potrošnja na 32 lit/h
  3. Kruzeri ATHENA, ARTEMIS, ARETHUSA. Kod svih kruzera postojala je razlika između maksimalnih okretaja desnog I lijevog motora. Također, oba motora nisu postizala nominalne okretaje, te su imali povećane temp. ispušnih plinova što je ukazivalo na teške propelere. Nakon korekcije propelera na svim brodovima smanjene su ispušne temperature, postignuti nominalni okretaji, te je prema inspekoru brodova smanjena I potrošnja
  4. Jahta “JOY ME”. Motori su imali izrazito visoke temperature ispušnih plinova, te smanjenje maksimalne okretaje. Nakon korekcije propelera motorima su smanjenje ispušne temperature, postignuti su nominalni okretaji.
  5. Radni katamaran “CROMARIS”. Izrazita vibracija oba reduktora. Nakon detaljne analize s naše strane reduktori i motori nisu uzrok vibracije. Predložena korekcija propelera. Nakon korekcije (komletna geometrija loša) vibracija nestala
  6. Isporuka propelera za SEA RAY

Goran Milavic, dipl.ing.
Assistant General Manager
Cummins Adriatic d.o.o.

Jadran Tuna

Motorni  brodovi „Carica“ i „Sestrica“ koji posluju unutar grupacije Jadran Tune d.o.o., nedavno su bili na korekciji zakrivljenosti propelera u tvrtci Adriatic Propeleri  d.o.o. iz Zadra.

Nakon izvršene korekcije, na oba spomenuta broda nestale su vibracije koje su se do izvršene korekcije osjećale  tijekom vožnje. Maksimalna brzina na oba plovila značajno se povećala dok se prosječna potrošnja goriva na brodovima smanjila.

M/B „Carica“ dužine 31 metar, težine 195 BRT-a i sa motorom Catarpilar 3508 snage 578 KW do izvršene korekcije  pri maksimalnom opterećenju postizala je brzinu od 9 nautičkih milja pri 1800 okretaja u minuti. Potrošnja istog broda pri maksimalnom opterećenju bila je 120 litara po satu.

Nakon izvršene korekcije maksimalna brzina povećana je sa 9 na 10.1 NM/h ili 12,3%.

Potrošnja nakon izvršene korekcije pri maksimalnom opterećenju od 1750 okretaja/min. Povećala se sa 120 na 130 lit./h ili za 8%.

M/B „Sestrica“ dužine 27 m, težine 140 BRT-a i sa motorom Catarpilar 3412 snage 403 KW

Prije izvršene korekcije postizala je maksimalnu brzinu od 8 NM/h pri 1800 okretaja /min. a nakon

izvršene korekcije 10 NM/h pri 1780 okretaja/min što je povećanje maksimalne brzine od 25%.

Istovremeno potrošnja na navedenom brodu pri maksimalnom opterećenju  povećana je sa 90 na 95 litara/h ili svega 5,55%.

 

U Biogradu, 22.07.2013.

Leo Mandić

Maritec Shipmanagement - Wilbur

STATEMENT

Monday, May 04, 2015

REPAIRS: PROPELLER TUGBOAT WILBUR   -- 4 blade propeller dia 115” x 90”Pitch RH

As managers of tug boat Wilbur we were having vibration problems which found their origin in a damage which occurred by a towing wire which by accident got into the propeller.

This towing wire was cut, however a damage was noted to one of the blades, as could be observed one of the blades had a severe bend.

Due to operational reasons, tug boat could not immediately being docked for repair, and decision was taken by technical manager to operate tug boat till next foreseen dry docking, however operation at a safe (reduced) speed, not to cause harm to machinery on board.

With planned dry docking several companies where consulted but as to the time frame and capabilities best option directed us as to contract the company ADRIATIC PROPELERI to carry out the repair works to the damaged propeller.

Tug boat was docked at Senegal (September 2014) – Dakarnave shipyard , where yard was in charge to dismantle and fit the propeller after repair.

Full repair time for the propeller took 7 days, and was successful carried out.  Propeller was fully measured prior start and after finish of the repairs, and compared with the original values. Balancing was carried out as to the rules.

Sea trial was performed after the dry docking, at different speeds, engine nominal speed and no abnormal vibration was monitored. We observed a significant increase on the speed.

We concluded repairs were successfully carried out to our full satisfaction.

We would highly recommend specialist company ADRIATIC PROPELERI for any propeller repairs.

Sincerely Yours,

R. Macka
Fleet Manager
Maritec NV

Borut Kamšek

Poštovani…….Moje ime je Borut Kamšek. Bavim se profesionalno izradom umjetničkih radova u bronzi(kipova)-umjetnička ljevaonica Livartis  ( www.livartis.si ). Od nas se zahtijeva konačni produkt u bronzi takav kako ga je umjetnik napravio u glini ili gipsu.

Kada sam kod vas došao po popravljene propele za vrijeme Biograd boat showa,odlazio sam u strahu…platio sam opet mačka u vreči(saku…ili kako)i u strahu …opet su me nategnuli…

Kada ja tražim majstore za stvari uz moj posao ili u prostom času RIJETKO nalazim ljudi koji su bez glume,natezanja,izmišljanja,opravdavanja,izgovora….MEŠTRI, STRUČNJACI, ZNALCI svog izabranog posla.

Evo sa zadovoljstvom pišem vama i zahvaljujem za odlično popravljene i optimizirane propele za moju morsku ljubav Sciallino25.

Kako sam vama teško opisao šta sve su ove propele popravljene kod vaše konkurencije(400€ bačenih) radile,urlale,tresle,mješale šlag umesto gurale brod,tako je sada teško opisati da svega toga jednostavno nema…….mogao bih pitati za vrijeme plovidbe  DA LI ČUJETE DA NIŠTA NE ČUJETE osim bruma dvojice Yanmarovih dizela ispod nogu.

Propele davaju utisak kao prvi dan kada sam jih stavio umesto »originalnih« NOVE .

Teško je nači istinu kod propela jer bi trebao izmjeriti potrošnju i brzine plovila kod različitih okretaja pa usporedjivati sa podacima od prije kod iste težine broda i mora ali od oka mi se čini da čak posle optimizacije bolje pašu ovom brodu kao kad su bili novi.

Iduču sezonu hoču napraviti mjerenja i potrošnje i brzine po okretajima pa mogu i tačnije opisati……ali več sada je jasno kod brzine 4čv(štant gas 700)pa 5,6,7čv i dalje tišina pod krmom….kod veče brzine pa tako prevladuje buka motora ali buke kod propela jednostavno nema.

ZAHVALJUJEM još jednom vašoj ekipi Adriatic Propeleri…..stvarno ste MEŠTRI,ZNALCI,STRUČNJACI svoga posla što je danas rijetko nači i nije vas teško preporučiti nekome a da me poslije ne objesi za j….

Pozdravljeni u Zadar iz Volavlja kod Ljubljane i Žrnovnice kod Sv.Juraj kod Senja.

Borut Kamšek

 

Ostali zadovoljni klijenti

Brodogradilište i marina Betina d.o.o.

Merk & Merk Jahte Servis Tribunj d.o.o.

NCP - Charter d.o.o.

Alfa Marine d.o.o.

Capax d.o.o.

Nautički Centar Pina i Mare

Asta Yaching d.o.o.

Luka Marine Murter d.o.o.

Nautic d.o.o.

Servisni centar Trogir d.o.o.

Matadura d.o.o.

Marina Hramina

Cummins Adriatic d.o.o.

ABP Diesel d.o.o.

Kremik Srevice d.o.o.

Marituna d.o.o.

Moto Marina Servis d.o.o.

Brodogradnja Monachus d.o.o. (Vineta d.o.o)

Nautika centar Nava

Pomorski Servis - Ploče d.o.o.

MUP PU Zadar

MUP PU Splitsko-dalmatinska

SAS Vektor d.d.

Splitska Plovidba d.d.

Velum Nautica d.o.o.

Yacht Centar Baotić d.o.o.

Pomgrad Inženjering d.o.o.

Design lab d.o.o.

Reful Yahting d.o.o.

G&V Line

Brodogradilište Punat d.o.o.

Šangulin tours

MB Lubin ribarstvo d.o.o.

Kali Tuna d.o.o.

JLM Perković

Brodogradilište i marina Betina d.o.o.

San-Zak d.o.o.

Ris Marine d.o.o.

Image
Image
Image