Prednosti

Maksimalna učinkovitosti znači pronaći najbolji odnos izmeđju propelera s jedne strane te broda, motora i kopče s druge strane.
Motor bi trebao postizati maksimalne okretaje kod punog gasa. Diesel motori su napravljeni da rade na optimalnim brzinama. Za postzanjei takve brzine, propeler mora omogućiti motoru da postigne maksimalne okretaje u vožnji pri punom gasu. U većini slučajeva motor to ne postiže, uglavnom zbog neodgovarajućeg propelera. Ovo uzrokuje smanjenje brzine i preopterećenost motora.

 

Preopterećenje uzrokuje nepotpuno izgaranje koje se reflektira, uz ostale probleme pojavom gustog crnog dima. Ovo u konačnici rezultira prevelikom trošenju i uništavanju motora.
Ostali faktori koji utječu na smanjenje okretaja motora su: povećanje težine broda (deplasmana), povečana temperatura vode za hlađenje motora, prljavi filteri zraka i goriva te na kraju prljavi (obrastao) trup broda.

Class

Prosjećna ušteda goriva

Prop Scan EPS Class

0

     

15-20%

ISO 484 Class

S

   

10-15%

ISO 484 Class

1

 

5-10%

ISO 484 Class

2

1-5%

ISO 484 Class

3


Vibracije i kavitacija također mogu biti uzroci,smanjenja performansi. Optimizacijom propelera, Adriatic Propeleri, vam mogu pomoći okloniti takve probleme i poboljšati performanse,vašeg broda. Desna tablica prikazuje vizualni primjer jačine,vibracija propelera različite klase.

Prop Scan Class 0

ISO 484 Class S

ISO 484 Class 1

ISO 484 Class 2

ISO 484 Class 3

http://www.adriaprop.hr/img/0.gif

http://www.adriaprop.hr/img/s.gif

http://www.adriaprop.hr/img/1.gif

http://www.adriaprop.hr/img/2.gif

http://www.adriaprop.hr/img/3.gif