PREDNOSTI

Maksimalna učinkovitosti znači pronaći najbolji odnos izmeđju propelera s jedne strane te broda, motora i kopče s druge strane.
Motor bi trebao postizati maksimalne okretaje kod punog gasa. Diesel motori su napravljeni da rade na optimalnim okretajima. Za postizanje takvi okretaja, propeler mora omogućiti motoru da postigne maksimalne nominirane okretaje u vožnji pri punom gasu. U većini slučajeva motor to ne postiže, uglavnom zbog neodgovarajućeg propelera. Ovo uzrokuje smanjenje brzine i preopterećenost ili nedovoljnu opterećenost motora.

Preopterećenje uzrokuje nepotpuno izgaranje koje se reflektira, uz ostale probleme pojavom gustog crnog dima. Ovo u konačnici rezultira većom potrošnjom goriva i oštećenju motora.
Ostali faktori koji utječu na smanjenje broja okretaja motora su: povećanje težine broda (deplasmana), povećana temperatura vode za hlađenje motora, prljavi filteri zraka i goriva te na kraju prljavi (obrastao) trup broda.

Image

Vibracije i kavitacija također mogu biti uzroci smanjenja performansi. Optimizacijom propelera, Adriatic Propeleri, vam mogu pomoći okloniti takve probleme i poboljšati performanse vašeg plovila. Desna tablica prikazuje vizualni primjer jačine vibracija propelera različite klase.

Prop Scan Class 0

ISO 484 Class S

ISO 484 Class 1

ISO 484 Class 2

ISO 484 Class 3

../wp-content/uploads/2020/07/0.gif

http://www.adriaprop.hr//img/s.gif

../wp-content/uploads/2020/07/1.gif

../wp-content/uploads/2020/07/2.gif

../wp-content/uploads/2020/07/3.gif